Onsdag - Mumma

Idag har jag känt mig lite extra duktigt svensk. Jag gjorde en riktigt god köttfärssås med pasta till lunch. Så gott att få äta något som påminner en om Sverige! För det är verkligen inte samma sak att äta deras "red sous" som de har tillsammans med sin pasta. Inte alls lika gott. Så om jag haft lite svenskt lösgodis nu så hade min dag blivit klassad som perfekt ^^ Men nu ska jag inte sitta här o bli tjockare än vad jag redan är, haha. Utan jag tänkte faktiskt palla mig till gymmet. Efter det så blir det en sväng till Shoppingcentret med Sanna o Johanna :) Får se om jag även åker till Starbucks ikväll. Ha det bra Sverige!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0