Söndag - Shopping o fest!

Förlåt för att ni inte fick någon dagsuppdatering igår! Så nu får ni söndagsuppdateringen istället.

Sanna sov över hos mig natten till igår och sen åkte vi och shoppade! Var härligt och precis vad jag behövde!

När vi kom hem efter vår lyckade shoppingrund lagade vi lite mat och satt sedan o slöade i soffan och åt Ben and Jerry's glass - mumma!

Planerna var igår att vi skulle åkt till beachen, o festat, då denna helgen är "sista helgen av sommaren" och enligt min hostmom så brukar det vara väldigt mycket folk ute o festa då. Ingen utav de andra tjejerna ville följa med, så jag o Sanna blev väl något opepp.

Men vid typ kl. 9 på kvällen fick vi värsta rycket o bestämde oss för o åka dit iaf! Vi gjorde oss snabbt iordning, satte oss i min lilla jeep, o skruvade upp volymen rejält och sjöng oss hesa hela vägen ner till New Jersey södra stränder. O jag ångrar verkligen inte att vi åkte den en och en halv timme långa bilfärden ner. För väl där, så var det drag! Klubbarna är definitivt inte som hemma, och vi lyckades komma in på ett dansställe/bar som hette Bamboo. Väldigt speciellt. O det var kanske inte vårt typ av folk där heller, men jag o Sanna hade en lyckad kväll iaf! Dansade en massa och flummade runt på dansgolvet. Vi fick väl en o annan halv konstig blick på oss, då man ganska tydligt inte dansar likadant här som vi gör hemma. I Sverige, dansar vi, flummar ganska mycket, sjunger för full hals o bara har det kul. Här är det mer sexdans, haha. Vissa moves som folk gjorde hade verkligen ingen gjort hemma, hahaa. Men det blev en riktigt lyckad kväll. Synd bara att vi inte kunde stanna så länge på klubben, då vi också var tvugna att köra hem igen. Så strax innan 4 imorse var vi hemma o somnade hemma hos Sanna med ömma fötter och festlåtarna ringades i öronen... Men det var helt klart en lyckad kväll :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0