Svenska känslor

Man märker verkligen hur mycket man saknar barnen när de inte är hemma. Jag mötte dem inte på hela helgen då jag var iväg i Kanada, o så hann jag aldrig träffa dem igår. Först nu i eftermiddag fick jag se mina sötisar igen o då märker jag verkligen hur mycket jag hatar att vara utan dem. O jag tror faktiskt de saknat mig också, för så fort Shane kom hem så sprang hon ner till mig o skrek, "suprise" o ville direkt leka fashionshow o baby. Men jag klagar verkligen inte, för både hon o Cameron är mina solstrålar o jag är så glad över att jag får spendera tid med dem.

Nu sover de båda två (Blake är dock fortfarande vaken) så just nu sitter jag o kollar på "Ensam mamma söker" o gud vad jag gillar det programmet, haha. Jag bara sitter o ler hela tiden, o kan inte annat än skratta åt alla roliga kommentarer. O så älskar jag att de spelar en massa härlig svensk musik genom hela programmen. Man blir så glad av det på nått sätt :P O att få se "sommarsverige" gör mig helt varm inombords. Så lite saknar jag väl Sverige trots allt, men bara lite ;) För allra mest saknar jag er såklart. Men utan min underbara familj här (som förvisso aldrig städar o gör mig många gånger galen) så skulle jag aldrig överleva.

Så för att bota min lilla hemlängtan ska jag nu se nästa avsnitt av Ensam mamma söker o bara känna riktig "Sverige känsla"!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0