Tisdag - Familjebesök

Sitter just nu o pratar med mamsen. O nu är familjens resa hit bokad! Den 28 mars dyker familjen upp tillsammans med kusinerna Josefine o Jessica. Ska bli så himla härligt, o nu har jag verkligen nått att se fram emot :) Ska försöka komma på vad vi ska göra under de 14 dagarna de är här bara. Men det ska nog gå bra!

Är ledig idag också, så idag på morgonen blev det en tur till gymmet igen. Tränade idag tillsammans med Johanna. Jag missar alltid när hon o Sanna tränar då jag alltid jobbar runt 9 tiden, så jag får nästan alltid träna själv på eftermiddagen. Men idag så fick jag lite sällskap iaf :)

Eftermiddagen idag blir nog lugn här hemma. Hela huset ser ut som ett bombnedslag o jag har såååå lust att städa upp alla leksaker, plocka iordning i köket o få detta hus att se ut som ett hus igen. Men jag jobbar inte, så varför ska jag göra det egentligen? :P Blir nog bara att plocka ur diskmaskinen eller nått, för jag är ju faktiskt inte anställd för o städa, utan för att ta hand om barnen. Men denna röra gör mig galen snart...

Kommentarer
Daddy

UPS! Du kanske brås lite på din pappa ändå!

Kram!

2009-09-30 07:38:54
Helena

välkommen till småbarnslivet. Det är därför jag tror på min teori att aupairer skaffar barn senare!!!

2009-09-30 17:31:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0