Tisdag - Staggnist

Igår kväll så åkte jag iväg för o träffa lite svenska tjejer på ett starbucks i närheten. En av tjejerna har precis kommit hit, så det var första gången jag träffade henne igår. Men precis när jag ska gå fram o presentera mig, känner jag igen henne! Jag kunde inte riktigt komma på varifrån... men det visar sig att hon är från Kalmar, gick ut från samhälle på stagg ett år innan mig, o så bor hon nu 15 minuter ifrån mig. Ibland är världen verkligen liten! O det visar sig också att det finns ytterligare en Kalmar tjej i området. Vet inte riktigt vem hon är eller så, men iaf. Lite coolt är det :P Johanna ska dock bara vara här i 3 månader då hon jobbar i en familj som hon kände sedan innan. Men jag blev iaf väldigt förvånad när jag kände igen henne igår :P

Idag har jag hunnit jobba lite grann... tvättat lite av barnens kläder. Tog hand om Blake by myself när Andi skjutsade Shane till skolan... o alldeles strax borde hon vara tillbaka med pojkarna efter ett gymboree pass. Så då blir det att leka med Cameron, hjälpa till med lunchen o ta hand om Blake. O det är verkligen supermysigt att ha Blake här. Igår så satt jag i soffan med Blake o Cameron ville hela tiden komma fram o pussa på honom. Shane älskar att hålla honom o Cameron blir skitsur om man lägger Blake någonstans där han inte kan se o peta på honom. O jag kan väl inte säga annat att jag också hela tiden vill vara i närheten av lillen. Bland det mysigaste som finns är när Blake somnar på ens axel eller bara ligger o tittar med sina stora ögon i ens famn. De stunderna är verkligen helt underbara...


Mina småpojkar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0