Torsdag - 6 i familjen

Nu är lille Blake hemma :) Han och Andi kom hem från sjukhuset för några timmar sedan. O det är så mysigt att ha en liten bebis här. Skulle lätt kunna sitta o kolla på honom hela eftermiddagen :P Än så länge verkar han vara en väldigt väldigt snäll bebis. Han säger inte ett knyst. Enda gången han verkar skrika är när någon byter blöja på honom, but that's about it. Så om jag har tur, så blir han ett väldigt lätt barn att ta hand om :)

Om några timmar så åker jag till Kansas City för att spendera helgen med Philip. Känns lite konstigt att åka härifrån nu, med bebisen o allt. Men än så länge är hela släkten involverade o springer fram o tillbaka i huset hela tiden för att hjälpa till. Så jag tror att de ska klara sig ganska bra utan mig i helgen :) O jag ser så mycket framemot att få träffa Philip igen, så att jag missar lite bebis tid gör inte så mycket. Jag får ju mysa med Blake hur mycket jag vill sen :)

Lite bilder från hemkomsten!


Visst ser det nästan ut som om han ler?






Kommentarer
Jasmin

Ååh ha de så bra nu gumman good luck :D Vi vill ha massa detaljer sen när du kommer hem <3

2009-09-10 22:31:19
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0