Torsdag - Niagarafallen

Idag kom mina visapapper! Så lättad! För det betyder att jag kan hänga med till Kanada o Niagarafallen nästa helg med ett gäng tyska tjejer. Ska bli riktigt kul. O jag ser framemot att få bocka av Niagarafallen på min "att se o göra under mitt år i USA"-lista. Det blir bara ett besök under helgen, o vi lär spendera riktigt mycket tid i en buss. Men ändå, JAG SKA TILL KANADA! Cool-poäng till mig ;)

Igår blev det en snabb shoppingrunda, hade riktigt trevligt med Sanna o Johanna. Är ganska skönt att få prata svenska en stund o bara koppla av. Hängde med Sanna hem, o vi bara slappade framför Americas Next Top Model o pratade strunt. Härligt härligt.

Dagen har spenderats hos Andis mamma. Härligt o lugnt. Eller lugnt o lugnt... Familjen Grumet är säkert en av de konstigaste (men härligaste) personer man kan hänga med, haha. Inte många som är normala där ;) Vi var även med barnen på en music class på förmiddagen. Barnen får spela massa olika instrument, dansa o bara ha kul till musik. Var väl inte den bästa ledaren, men barnen hade iaf en rolig stund.

Alldeles strax blir det en runda till Starbucks. Var ett tag sen jag träffade tjejgänget där, så hoppas på att många dyker upp ikväll :)

Kommentarer
Pernilla

Va bra att någon känner till det, fast visst blir man frustrerad när det inte funkar?? haha! Vill ju se allt!! Måste försökla ta reda på det..Vet du om din värdmamma har MAC dator..för min syrra har det och där funkade det!! Lycka till, kraam

2009-09-18 10:51:56
URL: http://pilly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0