Torsdag - Packning

Håller just nu på att packa inför helgen. För imorrn eftermiddag bär det av till Kanada o till Niagara fallen! Härligt härligt. Packningen i säg är väl inte särskilt rolig o jag ser väl inte heller så mycket framemot att spendera närmre 20 timmar på en buss denna helg. Men vaddå, hallå?! Jag ska ju faktiskt till Kanada på minisemester. Här ska vi inte klaga! Utan nu ska vi se allt positivt. O hoppas på att allt med buss, tåg o annat fungerar bra.

Så jag kommer redan nu be om ursäkt för eventuell dålig uppdatering under helgen. Ska försöka skriva innan jag åker imorrn, men det lär bli o jobba nästan hela dagen, så vi får se :) 

Nu ska jag mysa lite med lille Blake som för en gångs skull är vaken. Så min värdmamma ska få en chans att sova lite när jag har bebisen o när barnen är iväg :)

Kommentarer
Daddy

Ha det så kul akta dig för Bekesläkten man vet aldrig var dom kan dyka upp, opålitliga är dom....!

2009-09-25 15:18:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0