Fredagstips

Behover ni tips pa en bra film till fredagskvallen? Se Paranormal Activity! Jag vet att jag namnde den i bloggen for nagra veckor sedan, efter att jag da sett den for forsta gangen. Den ar riktigt jakla laskig och helt klart en annorlunda skrackfilm. Den handlar om ett par som tror att de blir hemsokta av en demon, sa de satter upp kameror i huset och gor allt for att bevisa att det ar nagot som lever i deras hus. O det ar verkligen ingen tvekan om att det ar "nagot" dar som vill gora dom illa. Filmen kan ocksa rekommenderas till dem som intresserade av andar, eller for dom som helt enkelt ar grymt skeptiska till att det finns nagot "pa andra sidan". Nu hittade jag trailern ocksa, sa den far ni har!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0