Jersey City pix

Jag känner hur mycket jag ligger efter med bloggandet. Det är konstigt hur stor del bloggen är av mig egentligen, men jag saknar den faktiskt när jag inte hinner skriva eller lägga upp det jag vill. Men nu har jag en hög av inlägg som väntar på att bli skrivna och hundratals bilder som väntar på att bli uppvisade. Så det lär väl nu ta mig så si där 3 veckor innan jag har kommit i fatt :P

Men här kommer iaf lite bilder från i söndags då jag o familjen var i Jersey City, på Ellis Island (ön dit alla emigranter kom på 1900-talet) och var o hälsade på frihetsgudinnan. Det var iaf strålande väder och Jersey visade upp en utav New Yorks finaste sidor. Det var mycket intressant o åka till Ellis Island, och ännu mer spännande med tanke på att vi har släktingar som emigrerade hit till USA i början av 1900. Vi åkte också över för o se frihetsgudinnan på lite närmre håll, och det var väldigt coolt. Jag har bara sett henne på långt håll innan, och alltid tyckt hon är ganska ointressant o liten ^^ men det var roligt o se henne på nära håll denna gång.

O grattis till syster som fyller hela 14 år idag! Grattis grattis!



Hela familjen i Jersey City framför NYC


Ellis Island


Dady and I, do we look alike?










Kommentarer
jasmin

ååh va nice :D Mycket fin bild på familjen :)

2010-04-09 21:49:14
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0