Lördag - eller aaa, egentligen söndag

Klockan är strax efter fem på morgonen o jag undrar vad fan jag gör uppe. Kom hem för tio minuter sedan men istället för o slänga mig direkt i säng så fastnar jag här, bara för att jag känner att jag "måste" blogga. Jag har verkligen seriösa problem :P

Men dagen o kvällen har iaf varit superlyckad! Har haft så himla kul. Var först inne med Meike i New York City, shoppade och bara hade det allmänt mysigt. När vi kom hem igen så fick vi ett samtal från "killarna", alias Mario o Gustavo, som var redo för utgång och colombia party! Så vi hängde självklart på, och jag har nog inte dansat så här mycket på år o dar. Mer spanska rytmer åt folket säger jag bara! Det var verkligen fullt med folk (jag o Meike var de enda icke spansktalande) och vi dansade konstant. Det var hur kul som helst!

Ska försöka flörta till mig bilderna nån dag också så ni får se dom. O sen när jag vaknar upp idag nån gång på eftermiddagen, så ska ni få en rolig och mycket spännande nyhet! Men det blir som sagt senare, för nu måste jag sova! Puss o kram!

O det är väl så här man ska dansa sen när man lärt sig salsan ordentligt ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0