Lordag - Sista kvallen

Idag har varit sista dagen med familjen har i USA, for imorrn sa aker de alla tilbaka till Sverige. Kanns valdigt, valdigt konstigt och ocksa valdigt ledsamt. Tva veckor har gatt alldeles for snabbt! Fjorton dagar tillsammans pa ett helt ar ar helt klart alldeles for lite. Men vi ses ju snart igen, jag har ju faktiskt bara 5 manader kvar har i USA (nagot som jag har lite latt panik over :P)

Idag sa jobbade jag forst pa morgonen och det marktes faktiskt att jag inte sett barnen pa nagra dagar. Fick flera bamsekramar utav Cameron, och Shane ville gosa hela tiden. O jag kanner verkligen hur mycket jag har saknat dem, trots att jag bara varit ivag under nagra dagar (inte for att jag klagar, det har varit valdigt kul med familjen och semester tackar man val aldrig nej till) men saknar jag dom efter fyra dagar sa vet jag inte hur det ska ga ner jag ska lamna dem for gatt... uscha hemska tanke...

Efter att jag jobbat akte vi ivag o shoppade, och ater igen gick vi crazy. Nu ikvall har vi bjudit alla pa middag har hemma hos mina vardfarforaldrar. Min amerikanska familj, Andis foraldrar o sa klart min svenska familj. Later sakert askonstigt men jag ser det verkligen som om jag har tva familjer :P Vi hade det jattetrevligt o nu ligger vi svenskar i soffan o bara paser efter att ha atit alldeles for mycket. Sa nu ar det val bast att jag gar o joinar dom! Puss o kram pa er! (Oh aaa, jag vet att ni fortfarande inte fatt alla bilder, men det kommer!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0