Lördag - Yo yo, o de då va!

Det har varit dåligt med uppdateringar... jag vet. Men som ni kanske förstår har mitt schema varit fullt :) Men dagarna rullar på allt för fort och en vecka med familjen har snart redan gått. Igår var vi inne i New York hela dagen. Såg Ground Zero och kollade i kyrkan bredvid som är som ett litet museum om 9/11. Vi gick sedan till Brooklyn Bridge, shoppade i Chinatown och i Soho. På kvällen hade vi en liten födelsedagsmiddag för Linus o Cameron. Supermys. O jag var verkligen helt död sen på kvällen. Somnade i soffan allt för tidigt. Men jag har också åkt på en hemsk förkylning. Idag är det bättre men jag har inte kunnat prata ordentligt på 4 dagar. Alla har haft väldigt roligt åt mig :P

Idag så har det varit strålande väder så vi tänkte att vi skulle åka ner till havet vid Jersey Shore. Men det var svinkallt där! Det slutade med att vi åt vår medhavda matsäck i bilen :P Men trots dåligt beach besök har vi hunnit med att gå på Zumba, äta massa glass och ikväll ska vi på bio. Det har också blivit mycket flummande! Vår nya GPS vän Patrik och Linus nya favvisutryck "Yo, Yo, O de då va" har tillfört till många skratt attacker ;)

Här kommer gårdagens bilder!


På tåget till NYC











Gänget utanför the court house





En superrosa butik i Soho, en utav mina nya favvisar ;)








Blake i sin nya sverigedräkt :)
















Lovar att ni får dagens bilder snart! Men nu ska vi åka på bio. Med pappas "svenska körning" här så är det väl bäst att vi åker nu så vi inte kommer försent eller åker vilse ;)

Kommentarer
bex

till och med jag tyckte den där affären var uuuuuunderbar :D

2010-04-06 20:52:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0