Måndag - Ett missat samtal

Jag hade precis lämnat av barnen när jag upptäckte att jag hade ett missat samtal från min pappa på min mobil. I vanliga fall så ringer de aldrig på min amerikanska mobil så mitt hjärta stannade när jag såg pappas nummer på skärmen. Nu har någon hamnat på sjukhuset tänkte jag, vem är död?! Jaa herregud, det var många sjuka tankar som hann komma upp i mitt huvud innan jag lyssnade på röstmeddelandet som min käre far hade lämnat. Tack o lov så var det inte så allvarligt, men jag tror att vi i framtiden får komma på ett bra system för att ringa mig utan att jag får en hjärtattack :P

Pappa ringde för o berätta att en vän till familjen är fast här i New York på grund av vulkanutbrottet på Island och han var i lite behov av hjälp då alla hotell är överbokade av strandsatta turister. Så efter lite mailkontakt och en väldigt, väldigt snäll värdfamilj så är det bestämt att jag ska få besök imorrn. Ola ska få bo här tills allting ordnar upp sig och förhoppningsvis kommer han kunna flyga hem till Kalmar snart :)

Men timingen är bra iaf för imorrn så åker mina värdföräldrar till Las Vegas och barnen kommer att fara fram o tillbaka mellan olika barnvakter, så det kommer vara en ganska lugn vecka :) Känns skönt. Men samtidigt kommer det bli tomt att inte ha hela högen hemma.

Mycket snack jag vet, o lite bilder men så blir det idag! Godnatt!


Kommentarer
Pappa

Förlåt, var inte meningen att skrämma livet ur dig.

Kram Pappa

2010-04-20 18:50:45
hanna

Skönt att du tar hand om pappa ett tag.jag hoppas att allt är bra med dig annars? många kramar! :)

2010-04-20 19:15:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0