Monday - Moss o annat elande

Jag har precis lagt Cameron for hans eftermiddagslur. O den var verkligen behovlig idag. Lillkillen har namligen opereras idag. Det ar inte sa allvarligt egentligen, men eftersom han konstant har oroninflammation sa har de idag tagit bort hans polyper o satt in tubs i oronen. Det gick jattebra, framst for att Cameron ar sa himla van att ga till doktorn. Han ar inte det minsta radd, han hade inte ens sagt ett pip nar de tog bade blodprov o satte in dropp. Sa duktig! Sa nu tankte jag fixa med lite tvatt o annat smatrakigt innan liten vaknar igen. Jag maste ocksa flytta mig fran den har datorn snart, innan jag dor av stanken. Det luktar sa fruktansvart illa i vart kontor just nu. O vill ni veta varfor? :P Det ligger namligen en dod mus i vaggen!!! Sa himla vidrigt, men vi kan inte fa bort den utan istallet kommer vi fa sitta har i stanken tills den blir en liten mumie som min vardmamma fint beskrev det :P Mysigt va!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0