Onsdag - Varför ska det vara så svårt o komma på en rubrik?

Det blev aldrig natt inlagg igar, jag vet. Jag loggade in pa blogg.se sakert hundra ganger men enda sa blev det inte nagot inlagg. Aja sa ar det. Igar var som vanligt iaf. Kusinerna Caca o Sammi kom over pa eftermiddagen sa vi bakade chokladbollar. Var valdigt kul. Barnen alskade att fa gegga o vara tillatna att bli kladdiga och slicka pa fingrarna. Och goda chokladbollar blev det ocksa.



Just nu sa jobbar jag :) Jag har haft barnen hela dagen sa det har varit full rulle. Just ni sover de tva stora barnen middag och baby Blake har jag i knat. O genom att tyda hans valdigt konstiga late, sa gissar jag pa att han bajsar, hahaha.

Jag o baby Blake har redan sovit dock :P Han var gnallig, overtrott och vagrade sjalvklart sova forrut, sa jag satte mig i gungstolen och sjong for honom. O efter typ 10 minuter sa sov bade bebisen och jag, haha. Sa nar min vardmamma kom hem efter att hamtat Shane pa skolan, sa hittade hon varken mig eller Blake. Hon skickade ner de stora barnen i kallaren, for att "saga till mig att de var hemma". Men nar Andi kom ner i kallaren sa upptackte hon att barnen lekte rovare i mitt badrum och typ vant upp och ner pa alla mina saker och att jag inte var dar :P Men tillslut sa hittade de oss i bebisens rum, bada tva sovandes, for jag hade inte hort ett ljud nar de kom hem. En trott au pair ar det idag :P

Aja.. nu ar friden slut! For det luktar valdigt illa har inne just nu :P Blojbytardax!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0