Onsdag - Photoproject

Det är nästan midnatt och jag borde verkligen sova. Men eftersom jag var uppe vid klockan 4 imorse då Blake vaknade så var jag så trött idag att jag gick o la mig en stund. En "stund" som slutade i en 2 timmar lång tupplur, så nu har jag hur mycket energi som helst :P Asbra, jag vet.

Men dagen har varit både lång o fullspäckad. Var uppe som sagt redan kl 4 för o ge Blake välling och sedan vaknade de stora barnen strax efter 6. Så ingen sovmorgon här inte. Shane åkte till skolan, och jag hade babyn en stund innan jag tog med mig Cameron till Gymboree. Sedan så åt vi lunch tillsammans med Ola på ett litet ställe i närheten. Hade sedan några timmar off innan jag åkte över till farmorn för o hjälpa henne med mina barn plus två utav småkusinerna. Så det var fullt hus.

Efter att jag lagt barnen så åkte jag iväg till gymmet och gick på ett willpower and grace pass. O fy fan vad jobbigt det var! Det är som att göra pilates och yoga, fast i högre tempo liksom :P Man tränar också barfota så det blir en hel del balansövningar. O jag känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer ha imorrn. Trodde mina ben skulle ge vika när jag gick ner för trappan förut. O hur fan blir det imorrn då!

Just nu sitter jag o gör klart mit fotoprojekt till skolan. Så idag får ni bilderna som kommer vara med i det. Ett fototema på New York och sedan ett fototema på mina tre busungar :)


 















































Kommentarer
Pappa

Härliga kort. Kram Pappa!

2010-04-22 07:24:00
jasmin

Mycket fina kort gums MVG :D <3

2010-04-22 16:38:06
URL: http://misspersian.blogg.se/
Armansophie

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-29 09:43:46
URL: http://armansophie.blogimagine.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0