Onsdag - En dag i Iiihhs liv

Det har varit ytterligare en lyckad dag idag :) Lite lugnare, o lite torrare men ändå väldigt bra. Vi bestämde oss för o vara hemma idag, och ge min familj chansen o se hur en "vanlig" dag ser ut för mig. Så först på morgonen hjälpte Sara mig o jobba. Hon fick följa med o lämna Shane på skolan, efter förfrågan, (eller ska jag säga tvång?), från Shane :P Jag drog sedan med mig kusin Jo, mamma o syster till gymboree med Cameron. Var mysigt o visa dem vad vi gör där. O under tiden var pappa, kusin Je och bror barnvakt åt bebisen. Ingen semester här inte, haha.

Sedan åkte jag o hämtade Shane på skolan, så då fick några familjemedlemmar följa med igen. Shane var på ett riktigt härligt (läs hemskt) humör, så hon o jag hade en liten lätt fight när vi kom hem :P Men efter att Sara gått med på att läsa henne en bok innan läggdags så var allting bra igen ;) Vi bakade sedan kärleksmums som vi ska ha på fredag då vi ska ha ett litet födelsedagsfirande för både Cameron o broder. När min värdmamma kom hem igen smög jag o familjen iväg för lite shopping, innan vi mötte upp Andi o Cameron för lite glass. Mumma!

Här kommer lite bilder från både igår o idag. Har inte så mkt, då vi använt olika kameror, men ni får lite iaf ;)






Familjen inne på NYC bibliotek


Eftersom regnet öste ner utanför fick vi ta kort framför Empire State Building o Chrysler Building inne på Toys R us istället :P


Jag o Cameron på Gymboree











Kommentarer
Annika

Hejsan! Härligt att se att ni har det bra. Jag längtar varje dag att få fortsätta läsa bloggen. Här förbereder vi Påsken för fullt!! Många kramar Annika

2010-04-01 08:37:07
bex

hur många i love new york tröjor har införskaffats till familjen svenneheims garderob här eg? :P

2010-04-01 13:16:04
mamma

jag ar den enda som inte har nagon

2010-04-02 01:55:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0