Samstag - Deutsch für alles!

Jag sitter just nu hemma hos Meike o allt ar väldigt forvirrande med en tysk dator :P Hon är just nu i duschen da vi precis kommit hem fran gymmet.

Dagens plan är att äntligen fa klippa haret! Ska bli riktigt skönt o fixa till det igen, trots att jag seriost hatar att ga till frisoren har. Man har ingen koll pa vilka som ar duktiga och var man bör ga och aven pa de bästa ställerna verkar de inte ha en susning om vad de haller pa med. Men priserna kan man inte klaga pa iaf. Vanligtvis betalar du efter hur duktig din frisör är, alltsa beroende pa hur mycket utbildning hon eller han har. Men runt 50 dollar, alltsa 350 tycker jag iaf ar ett helt okej pris.

Efter vart besök hos frisören sa blir det lite shopping och sedan sa blir det troligtvis fest ikväll :) Det är tva fester pa G, sa vi ska väl lyckas komma iväg pa nan utav dem iaf.

Vad har ni för planer för helgen? :) Vad händer o sker hemma i Sverigeland, vad missar jag :P


Kommentarer
Pappa

Eller som Linus o jag säger "Das Hunt"!!!Aschtung,Aschtung!!! Lördag kväll fira Olle 7 år.

Söndag Sara o jag åka o kolla på husvagnar, kolla på Linus en stund träningsmatch b-laget.

Kram Pappa

2010-04-18 10:45:57
Jenny

Detdär med frisörerna känner jag igen, jag har bara klippt mej EN gång här i Göteborg, och då blev det tvärfel! Så nu är jag rädd för att gå till något annat ställe, även om det BEHÖVS!! Ha det gött, vännen

2010-04-18 13:52:33
jasmin

jag har klippt mig en gång här i sthlm för 192kr sjukt bra och blev nööjd som tur va va sjukt skraj hahah

2010-04-18 16:52:22
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0