Söndag - When it's calling for you

Klippningen igår blev som förväntat inte särskilt lyckad. Jag menar vem klipper en lugg när håret är blött egentligen? Det tog också bara en halv timme för henne att tvätta mitt hår, klippa det och styla det. Säger inte det ganska mycket om hur bra det blev? Näee, usch o fy. Sista gången jag klipper mig i det här landet :P

Efter besöket hos frisören så blev det shopping tillsammans med Meike, och som vanligt så kom man där ifrån med några shoppingpåsar. Vi gjorde oss sedan redo för fest på kvällen och det blev en riktigt kul kväll :) Man träffar alltid massa nytt folk och igår på festen var det extra härlig stämning. Natten spenderades dock på golvet i en kompis tvättstuga, haha. Inte det bekvämaste stället o sova på kan jag lova :P

Alldeles strax ska jag o Meike åka iväg o kolla på när hennes pojkvän Mario och våran gemensamma kompis Gustavo ska spela soccer. Ska bli kul o det var ju faktiskt ett tag sen man var på en fotbollsmatch :) Får väl se hur pigga killarna är efter gårdagen dock :P Sen i eftermiddag blir det fullt hus då vi ska ha födelsedagskalas för Cameron o Shane. Så vi hörs senare! Puss o kram!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0