Söndag - The news

Jag skrev igår att jag säkert skulle vakna upp någon gång på eftermiddagen. O det gjorde jag verkligen! Jag vaknade upp klockan fyra! Det är nog ett personligt rekord! Men nu är jag bara sur på mig själv för att jag har "förstört" hela min dag o nu vänt på hela dygnet. Kommer inte bli lätt o gå o lägga sig nu ikväll, o sedan börja jobba kl. 6. Men aja, så är det. Jag fick ju sova iaf :P

Men igår när jag var i New York, så ringde min värdmamma Andi mig. O hon hade pratat med sin syster Shara om vad hon skulle göra för att få mig att stanna kvar här i USA lite längre. Andi vet om att jag funderar på att stanna i ytterligare 3 månader, men eftersom min närmsta kompis Meike inte kommer vara kvar så tar det emot lite. Men då så hade Andi o Shara kommit på idén att Meike ska få jobba som au pair för Shara och hennes två barn! Shara har aldrig haft någon au pair innan, men de skulle verkligen behöva en. Så nu så erbjuder dom Meike att jobba för dom under några månader, så att Andi ska få behålla mig, haha. O grejen är att om Meike väljer att stanna (något som låter lockande för både henne o mig!) så kommer hon troligtvis få bo här hos mig. Shara har inte något extra sovrum, så jag o Meike skulle i så fall få vara roommates i 3 månader. O det vore verkligen superkul o få spendera ytterligare 3 månader med henne här! Trots att jag är lite rädd för att vi lär ta död på varandra om vi ska dela rum, haha. Men grejen är att om vi båda är här under november, så ska vi troligtvis åka på en veckas semester med killarna till Costa Rico!!! Ahhh! Det vore verkligen så himla kul!

Men ingenting är bestämt. Vi måste fortfarande prata om alla detaljerna o se om det ens är möjligt för Meike o stanna. Men det låter onekligen lockande ;)

Här kommer de första få festbilderna jag har fått! Resten kommer om några dagar. Men det här är bilder från förra helgens fest :)









Den svenska vodkan, haha.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0