Söndag - Ledsen i ögat

Det har varit en riktigt jobbig dag idag... för idag så åkte familjen hem till Sverige igen. Visst, det var inte alls som förra gången vi var tvugna o säga hejdå, men det var återigen väldigt jobbigt. Men nu är det iaf bara 5 månader kvar innan jag kommer hem. Så i slutet av augusti får jag se alla igen.

Jag har varit ganska nedstämd hela dagen, men min värdfamilj har varit så underbar. Min snart 4-åriga tjej Shane kom in till mig förut o sa så sött att jag inte behövde vara ledsen, för hon var ju där, så jag inte behövde vara ensam. Så himla gulligt. Även mina värdmamma är omtänksam som vanligt o hon fanns där när jag kom hem efter att ha vinkat av familjen. Hon åkte även iväg till Starbucks o köpte mitt favvis-kaffe som en liten "pigga upp mig grej". Cameron kom förut ner o gav mig sitt tåludd, haha. Så även han försöker väl vara lite snäll :P

O här kommer äntligen bilderna från Washington!



Jag framför the Capital Building






The washington monument









På onsdagen var vi på zoo :)






Shopping, shopping!



O såklart maaasssa glass i värmen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0