Söndag - Birthday party

Efter fotbollsmatchen idag (som för övrigt var kul o se trots att killarna förlorade ganska stort :P) så blev det birthday party för mina två värdbarn Shane o Cameron som nu i april fyller/har fyllt 4 och 2 år :) Vi hade maaaaassa folk över, tror vi var runt 40 stycken. Men det var väldigt trevligt och alla verkade ha väldigt kul. Det var mixat barnkalas och vuxenkalas som vi alltid säger hemma :P Vi hade satt upp massa dekorationer, det var ballonger överallt, massa mat och en stor hög med presenter.

O här kommer lite bilder från kalaset!











Ute på vårt "deck" så hade vi en såpbubblor maskin och våran hoppborg uppe, något som var väldigt uppskattat :)







Födelsedagsbarn nr 1



Födelsedagsbarn nr 2



Pizza, snacks o cupcakes stod på menyn :)






Tjejligan











Så mycket folk som det var i min källare idag, har det nog aldrig varit :P



Födelsedagsbarnen sjöng o uppträdde från deras favoritfilm Annie :P






Nu blir det definitivt sängen för mig, jag är verkligen helt slut!
Godnatt :)


Kommentarer
jasmin

Emme vill se hur din källare ser ut nu efter översvämningen :P så bilder tack ;)

2010-04-19 09:32:21
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0