Tisdag - College

Sitter just nu o pratar massa strunt med Bex på skype. Japp, det är sånt jag håller på med när jag jobbar :P Men Baby Blake sover så jag passar på o sitta här en liten stund ;)

Jag kollar igenom lite festbilder också. Men jag har inte riktigt bestämt mig än hur mycket jag vågar visa er, haha. Det är väl inte så farligt egentligen, men lite rensning behövs nog göras innan de publiceras här :P

Idag har det so far blivit jobb o college. Är inne på sista veckan av skola innan slutproven, o det känns lite ledsamt faktiskt. Trots att lektionerna inte varit superkul så har det faktiskt varit ganska kul o vara tillbaka i skolan. Vi tog lite bilder idag också. Vi har inte direkt det finaste klassrummen o vi har sånna där fula små bänkar där stolen sitter fast i bordet. Men vi har kul iaf :)

zzZXZqfffff<<bbvvvvg <--- Blake har vaknat o sitter nu i mitt knä o har precis upptäckt det roliga med ett tangentbord. Oj nu fick han in nån konstig inställning också, haha.

Några college bilder! :)



Jag o Meike samåker varje gång, så här är vi i bilen before class.




The parking lot, very interesting, I know :P












Break in the sun :)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0