Tisdag - I have made up my mind

Jag har bestämt mig. Eller aa, nästan iaf :P Jag har bestämt mig för att efter att jag är klar här i USA, så kommer jag att åka hem (runt den 27 augusti) vara hemma några veckor, sedan återvända hit. Jag vet om att det är en nyhet för några, men efter att jag funderat fram o tillbaka så har jag nu mer eller mindre bestämt mig för att komma tillbaka till min amerikanska familj här och jobba hos dom under ytterligare 3 månader. Det blir bara tre månader på grund av att jag bara vill åka hit på ett turistvisa, och då får jag bara vara här i tre månader. Sen så blir det också perfekt tidsmässigt för då hinner jag komma hem lagom innan jul :) Så då kan jag få fira med alla hemma igen som vanligt! Sen så har jag då tid o börja plugga i januari igen, eller vad jag nu vill hitta på. Så aa det är tanken just nu iaf. Min värdmamma gjorde nån halvudda segerdans när jag berättade för henne att jag ville stanna lite extra, haha, så de är glada över mitt beslut iaf.

 Nu får jag väl bara o vänta o se hur familjen där hemma reagerar, bli inte arga, snälla ;)



Kommentarer
Pappa

Hmmmm!! Var väl inte helt överraskande besked.

Blir fundersam om man kanske skulle få till en resa till 1 vecka i höst kanske???

Kram Pappa

2010-04-21 07:38:15
bex

Yaay va kul för dig emme pemme :D

Du trivs ju så bra där borta i tjoatihiti

Då inväntar jag sverigeresa tills du kommer till sverigeland för rockneby är inte alls lika roligt utan dig :D

2010-04-21 08:00:39
URL: http://bexthemoron.blogg.se/
mama sweden

vi har ju varit förbereda på detta! hälsa Andi och säg att det är ok att hon får låna min dotter 3 mån till.

2010-04-21 20:39:20
Lala

Du får åka tillbaka på ett vilkor om jag får följa med:D

2010-04-22 18:42:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0