Tisdag - One more time, please!

Nu har jag Sverige besök igen :) Hämtade upp Ola idag på tågstationen samtidigt som jag hämtade upp barnen hos dagmamman. Shane har tyckt det varit jättespännande med en ny person i huset och tränat på att säga Ola hela kvällen :P Väldigt gulligt.

Nu har också mina värdföräldrar åkt till Las Vegas så denna veckan kommer att vara lite uppochner. Hade alla tre barnen själv plus kusinerna nu ikväll, fullt hus men det gick bra. Vi var ute o lekte en stund och kollade sedan på princessvideo. Det blir alltid lite pusslande med att lägga alla tre barnen och få allt att fungera men Shane var på så bra humör att det gick utan problem. Vi sjöng (läs jag) svenska sånger innan läggdags o hon kollade väldigt storögt på mig och bad mig sjunga om och om igen. Hon är så himla söt.

Nu blir det sängen, annars lär jag aldrig orka ta hand om alla barnen imorrn. Godnatt!



Mina sötispojkar uppklädda i sina påskkläder. Har fortfarande inte visat er dom men nu kommer lite bilder iaf!

Jag har fortfarande fixat dom i photoshop som ni kankse ser :P Man ser de galna gänget bakom kameran som försöker barnen att skratta fortfarande :P

 





Kommentarer
Jenny

Haha vad snygg han va i håret :P

2010-04-21 10:37:18
Ola

Shane kan uttala mitt namn bättre än de flesta vuxna amerikaner. ☺

2010-04-21 18:57:18
Pappa

2010-04-21 20:30:45
mama sweden

jag saknar gullungarna. Dej med Emme. Hälsa Ola hoppas han lyckas ta sig hem snart.

2010-04-21 20:35:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0