Torsdag - Busy busy

Jag som trodde jag skulle få det lugnt o skönt nu när mina värdföräldrar är iväg o när barnen är hos olika barnvakter... men så har ju inte riktigt varit fallet :P Efter att jag var på college idag så åkte jag o hämtade upp kusinerna Caca o Sammi på deras skola och sedan hjälpte jag till hemma hos mormor Barbara med alla barnen. Så idag har jag varit allas au pair :P Jag körde sedan mina barn till farmorn där de skulle sova i natt och var barnvakt åt dom innan farmor kom hem. O det var likadant igår, körde runt som en galning från hus till hus med olika bilar och skjutsade fram o tillbaka. Men det är kul o ha lite o göra :)

Efter att jag lagt barnen så var jag o Ola så himla hungriga att vi åkte förbi Burger King på vägen hem, mycket gott ;) O nu sitter vi bara här o slöar i varsin ände av soffan.

Några få bilder från igår då jag hade barnen på morgonen. De satt alla i Baby Blakes säng o läste böcker o hade morgonmys :)










Hann inte ta så mycket bilder innan kameran dog men men :P

Kommentarer
Pappa

Du får väl köra lite med Ola så han får jobba lite för hyran.

Kram Pappa!

2010-04-23 08:02:05
Papp

Du får väl köra lite med Ola så han gör lite nytta för hyran. Kram Pappa

2010-04-23 08:06:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0