Torsdag - En rosa promenad

Min dag började med college och tillhörande cafeteria lunch med Meike :) Var mycket trevligt, och det var även kul o bara sitta o kolla på allt konstigt folk som går på denna skola. Ibland är det verkligen ingen tvekan om att man befinner sig i USA :P

När jag kom hem så hade jag hand om min 2 åring Cameron. Jag frågade honom om han ville gå ut o åka i vagnen då det var väldigt fint väder ute, och han älskar i vanliga fall att åka i vagnen. Men nej nej! Lillkillen har nämligen börjat bli stor och hans fantasi här helt otroligt supergullig just nu. Så han ville istället ut o gå med sin lille gosedjurshund som han av någon väldigt lustig anledning döpt till Bob, hahaha. Så jag och Cameron tog med oss Bob ut i den lilla rosa dockvagnen för en runda runt kvarteret. O det var verkligen supermys. Cameron gick runt o puttande på den rosa lilla vagnen och vinkade glatt till alla som åkte förbi. O det var nog en ganska rolig syn :P Sen lekte vi ute i trädgården innan vi gick in för middag och bad-time. Lyckad dag med andra ord!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0