Torsdag - Day 4

Torsdagen har blivit shoppingens dag! Jag var först i skolan innan jag mötte upp familjen på köpcentrumet. O de shoppade loss ganska rejält. Alla börjar nog bli lite oroliga över hur det ska gå med eventuell övervikt på flyget hem :P Jag hittade iaf ett par skor - lycka! På kvällen var vi bjudna på middag hos min värdmammas föräldrar, så då fick familjen träffa resten av familj nummer 2 :)

Imorrn blir det födelsedagsfirande och New York City! Så grattis till Bror och Cameron som fyller år imorgon!



Hela gänget!



Kusinerna Rebecca o Sammi fick en skvaller tidning om kungafamiljen :P De blev jätteglada då de har blivit väldigt intresserade av den svenska kungafamiljen. Så söta.


Mormor o morfar fick två glassaker från Kosta Boda från oss :)



Mama Sweden, Papa Sweden and Iiihh!


Jag vet att de blir mycket tråkigt snack om vad vi gör under dagarna nu. Men det får ni ta ;) Just nu sitter vi o kollar på film i min källare. Sällan det är så fullt mina soffor som nu :P Men det är supermys o ha alla här!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0