Torsdag - En kändis jue!

Jag läste precis ett mail jag fått av en kompis, där en utav hennes frågor var "har du stött på nån kändis än?". O då kom jag ju på att jag glömt o berätta för er vem vi såg inne i New York förra helgen!!! Elaine Hendrix! Namnet säger säkert er (eller mig) inte särskilt mycket, men vi kände mycket väl igen henne när vi såg henne på en uteservering längs 7th avenue. Hon har varit med i massa olika TV-serier (Vänner, CSI...), och ett antal lite halvknäppa filmer. Men vi kände först o främst igen henne från "Föräldrarfällan" där hon spelar den irriterande nya flickvännen till tvillingarnas (båda spelade av Lindsey Lohan) pappa.

Jag har tidigare också stött på en utav domarna i tv-programet, "So you think you can dance". Men annat än de har det faktiskt varit ganska dåligt med kändisar :P


Kommentarer
karrååå

Häääj!! google är ju asbra. det är såhär att jag förmodligen KANSKE ska till usa och jobba som au pair endast under sommaren och då bo i summit NJ , en bit utanför NY, du har säkert bättre koll!! och eftersom jag antar att stället du bor på ligger nära, liksom skulle vara trevligt om du förstårs är kvar under sommaren, att typ bara kanske ses? haha nu låter jag ju som värsta psyko men vore ju trevligt att träffa lite svenskar och umgås sådär också på fritiden eftersom jag åker privat, och inte engagerat med någon agentur, där man träffar andra och sånt!!!



2010-04-16 21:29:09
URL: http://diradiro.blogg.se/
jasmin

woow coolt :D

2010-04-17 11:24:18
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0