Torsdag - Pinnen, parken och dammen

Jag är hemma igen o jag håller just nu på o ladda upp alla bilder som tagit de senaste dagarna, o de några stycken kan jag lova :P Så inom snar framtid ska ni få massa bilder från påsk, New York, Jersey City och såklart Washington :)

Washington var jättevackert och vi hade två mycket mysiga dagar. O det var verkligen helt otroligt varmt! Jag fattar inte att det är 30 grader o strålande sol i början av april. På tisdagen var vi o kollade på vita huset, de olika monumenten, the capital building och "pinnen, parken och dammen" som vi kallade washington monumentet :P Vi har gått o gått o gått, och däremellan ätit mycket glass i solen :P På onsdagen var vi på ett stort zoo och shoppade sedan i Georgetown som var ett mycket mysigt shopping område, allt väldigt annorlunda mot New York som familjen tidigare fått se.

Nu ska jag kolla på alla bilderna, så jag snart kan ge dom till er ;) Puss o kram!




Kommentarer
emma&emilia

du får hälsa sara grattiis grattiiis grattiis från emma och emilia imorron ;) <3

2010-04-08 21:27:45
Helena

Grattis Sara. Här är det vår och studsmattan ska nog komma upp idag. Kram

2010-04-09 09:23:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0