Måndag - En snorig sådan

Jahapp.. så sitter man här o snorar i sin ensamhet. Det är så roligt o vara sjuk! Min förkylning har blivit värre igen så nu är jag inne på min tredje vecka av näsdukar, advil och halstabletter. Wiieee så kul jag har det!

Som ni märker är humöret på topp idag. Känner bara hur icke inspirerande o roligt detta inlägget kommer o bli :P Dagen har iaf varit lugn. Jobbade bara några få timmar, så jag passade faktiskt på och åka till Meike och snacka massa skit ute på verandan. Supermys, o det var ju en hel del vi hade o prata om efter att vi varit ifrån varandra i två veckor. Mycket hinner o hända ;)

Men under de här två veckorna som familjen varit här så hann vi ju med ganska mycket shopping. O bara för att jag ska vara en sån där "moderiktig duktig bloggerska" och följa min älskade gums Jasmins vanliga order så kommer här lite bilder på de ny inköpen!












Kommentarer
jasmin

tack gums i like it a lot :D Mycket fina saker vill ha speciellt underkläderna :P <3

2010-04-13 22:33:43
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0