Fredag - Sweden!!!

Jag är hemma i Sverige igen! Jag kan inte fatta det! Jag går runt som i en liten bubbla och är helt förundrad över att folk pratar svenska, haha. Jag är verkligen i nått hel galet chocktillstånd. Allt ser ut som vanligt fast ända inte liksom :P Allt är mindre, thats for sure och precis som jag såg saker som var bättre hemma i Sverige när jag först kom till USA så stör jag mig nu på säker här som inte är som "hemma" i USA :P Jag har tydligen också glömt bort hur man pratar svenska, haha. Jag tanker pa engelska, och ibland så trillar engelska meningar ut ur min mun, utan att jag tänker på det ^^ Råkade prata engelska med en kassörska och var tvungen o fråga på pressbyrån om de fortfarande sålde telia refill kort för 100 kr eller om dom hunnit ändra det :P Jag blev lite lätt dumförklarad, haha.

Jag är just nu hos min gums Jasmin här i Stockholm och imorrn ska jag se mammi, dadi och systeryster :) Jasmin hämtade upp mig på Arlanda och sen åkte vi över till Kista för lite middag och shopping. So nice to be back but I miss my American family already. Var ganska jobbigt o säga hejdå igår kväll och det var med gråten i halsen jag kramade om mina tre småbarn... usscchaaa. Men vi ses ju snart igen. Redan den 22 september landar jag på amerikansk mark igen. Men nu ska jag bara njuta av Sverige :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0