Las Vegas Baby!

Jag ar just nu i Grand Canyon och var trip ar verkligen hur bra so helst! Jag vill inte att det ska ta slut. Vi har hunnit bli som en liten familj. Vi har nu varit vid beachen i San Diego, varit vid Joshua Tree (riktigt maffigt men varmt som attiken!) varit ute i oknen vid Lake Havasu (spelling?) sovit under stjarnorna, haft camp fires bredvid skorpioner och skallerormar och igar sa kom vi till Grand Canyon. Hur coolt som helst! Vi sag solnedgangen och igar sa vandrade vi ner. Sjukt jobbigt, men sa vart det. O idag sa bar det av mot Vegas!!! Sa excited! Vi har en bokad party buss och vi kommer aaaaannnntliiigggeeen fa sova i riktiga sangar.Gd sa harligt ;)

Saknar er alla, o onskar att jag kunde uppdatera oftare, puss!

Kommentarer
Sanna

Hallå där åker till usa imorgon ju, men du har väl mitt nummer så det är samma du kan ringa mig på när du kommer tillbaka vore kul o ses över en fika innan du drar till sverige igen:) Pusss

2010-08-17 09:57:28
Anonym

Ååh va nice de låter :D Gums vi ses om 1 vecka <3

2010-08-18 11:26:22
mamma

Allt låter som ett härligt minne för livet. NJUT!

Vi syns snart! Längtar!

2010-08-18 17:20:21
bex

fan det är mindre än två veckor sen får jag prata skit med dig igen och krama dig :D iiiiiig cant wait!

2010-08-20 15:10:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0