Lordag - Last NJ weekend

Som vanligt blir det dalig uppdatering under helgen, forlat!

Gardagen var mycket lyckad! Jag hade pojkarna sjalv hela dagen men det gick hur bra som helst. Vi akte pa gymboree pa formiddagen och sedan at vi bagels till lunch i solen innan vi akte hem o tag en tupplur alla tre. Gud sa bara ;) Min vardmammas kompis svangde forbi for o kolla laget o se om jag behovde raddas efter att ha jobbat i snart tva dagar i strack. Men hon upptackte snabbt att hon inte behovdes o akte hem igen :P

Pa eftermiddagen kom kusinerna Caca o Sammi over sa jag fick fyra barn istallet ^^ Men tjejerna ar alltid mysiga o mota sa vi bestamde oss for o baka kanelbullar hela hogen. O de blev jattegoda! Sedan kom Meike och kusinernas mamma over for lite gemensam middag, valdigt mysigt :) Sedan sa var jag done! Farforaldrarna hamtade pojkarna och jag o Meike borjade ladda for att ha lite folk over. Sa framat kvallen kom ett gang av vara kompisar over och vi hade en mycket trevlig kvall!

Idag sa akte jag o Meike over till Jairo och hangde vid hans kvarterspool tillsammans med Jairo saklart men ocksa hans kusin Diego :)

Just nu sitter jag o Meike o vantar pa Jairo och Mario, sa att vi kan aka till Antonios birthday party :) Sa det ar the update so far! Imorrn blir det troligtvis Queens med Jairo da han ska aka o halsa pa ett gang gamla kompisar, sa da ska jag ocksa hanga pa. Sa om jag har tid blir det picture time imorrn :)




Jag vet inte om ni kan se detta men det ar varldens gulligaste video som Meike gjort till mig om vart ar har tillsammans. Vi bada bolade nar hon visade den for mig, haha. I will miss u like CRAZY!!!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=610116716&v=photos#!/video/video.php?v=417739296681&ref=mf

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0