Måndag - Första dagen i Kalmar

Idag har jag träffat min underbaraste, underbara Adam! Ni anar inte hur mycket jag har saknat honom! Det var så kul o få se honom idag, o vi var båda lite lättade över hur lite vi förändrats under den här tiden. Allt var ju som vanligt ;)

Vi gick först o hälsade på vår gamla skola stagg! Så himla kul! Träffade nästan alla våra gamla lärare. O det kändes nästan som om tiden stått still, allting var ju som när vi lämnade det. Men samtidigt så måste jag ju säga att man har saknat staggskorridorer allt för mycket ;)

Vi gick sedan o lunchade tillsammans och försökte berätta allt som vi ännu inte hunnit berätta för varandra. Ett år går förvisso fort, men det kändes som om vi hade massa o prata om. Vi gick även och tog en glass och tog en liten promenix. Precis som på gamla goa tiden ;)

Sen så ska ju faktiskt Adam komma o hälsa på mig i oktober i USA! :D Ska bli så himla kul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0