Måndag - Stuck in a moment

Om bara två dagar så drar jag vidare till Californien, Las Vegas och Grand Canyon. I'm so excited! Så detta har varit min sista helg i New Jersey för ett tag. Lite sorgligt såklart och det kommer vara jobbigt o inte få se Meike förrän i september igen.

Födelsedagsfesten i lördags var både rolig o jobbig... så tack o lov så blev min söndag bättre :) Jag följde med Jairo till en Colombian festival. Jag kände mig otroligt fel placerad, men jag börjar bli van :P Vi åkte sedan över till hans chef och hans familj (vi var där för några veckor sedan) och hade en lugn o mysig kväll ute på deras terass.

Idag har jag varit hos Jario hela dagen. Vi har inte gjort någonting dock :P Jag fick riktigt hög feber sent igår kväll o mådde verkligen skit, och febern kom o gick idag också, så vi har bara slöat hela dagen lång. Men det är skönt med sådana dagar också. Jag må inte känt Jairo särskilt länge, men dessa fem veckor utan honom kommer att bli jobbigt.

O här kommer en liten mix av bilder från helgen :)



Kanelbullebak



























Colombian Festival















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0