Onsdag - Snart Sverige, snart!

Imorgon så bär det av mot Sverigeland igen! Jag fattar det inte riktigt. På fredag så kommer jag få se min sötis Jasmin på Arlanda och på lördag får jag se min underbara familj igen! Ska bli så härligt! Jag kommer sedan spendera lite mer än tre veckor hemma i R-by och Kalmar. O jag måste erkänna att det är med lite blandade känslor som jag ska krossa atlanten igen. Det ska bli underbart o få se alla men samtidigt så känns det väldigt konstigt o åka hem. O jag är livrädd över att hinna bli uttråkad, haha. Hemskt, jag vet. Men sant. So you guys better have time to entertain me ;) Tack o lov så kommer min Bex hem under några dagar också, så kommer jag få krama om henne också. Så underbart! Annars så hoppas jag på att ha mycket tid över för o hälsa på farmor och bara sitta på enerevet med mormor o morfar. Längtar verkligen efter det.

Idag så var jag o Andi med barnen tillsammans med mormor Barbara och kusinerna Caca o Sammi på The Crayola factory. Mysigt och jag försöker verkligen spendera så mycket tid som möjligt med barnen just nu :) Hann även träffa Sanna ikväll igen, och återigen säga hejdå till henne. Hoppas verkligen vi kan ses hemma i Sverige igen.

O så tänkte jag bjuda på lite San Francisco bilder idag :)  




Union Square :)



Jag, Steffi och Rebecca.



The trolley



Vi såg Lombart street, känd för o vara så brant att den har blivit USA:s "kurvigaste väg".



Vem behöver gymmet när man kan gå upp och ner för dessa backar???







Alcatraz



Sjölejon vid Pier 39 :)



Vi vandrade uppför telegraph hill o efter det var vi helt döda och somnade i solen istället och glömde bort o kolla på den vackra utsikten som vi kommit för :P



Men tillslut så vaknade vi till liv igen ;)



Vi hade fixat bussbiljetter till en bustour som man kunde hoppa av och på hur mycket man ville. Superbra och vi fick verkligen se alla sevärda delar av San Francisco.



Vi åkte sedan över vackra Golden Gate Bron :)



O så här snygg kan man se ut då, haha. Det var lite lagom blåsigt ^^







Känner ni igen vyn? ;)






Vi gick runt i det något udda, men härliga gamla hippie området Ashbury Heights som hade mer än en weed shop :P










Kommentarer
Michaela

Hej jag är au air i annapolis MD och är intresserad av att göra samma road trip som du gjort i CA min sista månad och nu undrar jag vart du bokade din?

Tacksam för svar



// micka

2010-08-30 05:09:37
URL: http://mickamela.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0