Onsdag - 9 timmar

Om ynka 9 timmar så går mitt flyg mot Californien! Hihihi så härligt!

Idag har alltså varit min sista jobbdag på ett bra tag och min värdmamma har börjat få lite lagom panik över att jag ska åka iväg. Men hon ska "leka" mamma under dessa veckorna som hon säger, och försöka ha alla tre barnen hemma själv :P Shane tyckte inte att jag skulle åka, och gav mig en stor kram som skulle räcka hela min "bacation", som hon sa. Men tack o lov så är ju detta bara ett litet hejdå for now, o familjen ska nog klara sig gallant när jag är borta. Jag har lovat att uppdatera dom så mycket jag bara kan o skicka sms o påminna Andi med alla de saker som jag vanligt påminner henne om, "Do u have your phone? Diaperbag??? Do u have Shanes dolly Charlie? And most important, do you have all 3 kids???" :P Det är ungefär så det brukar låta här hemma. Jag är mer nanny åt henne än barnen ibland ;)

Min värdpappa skämtar hela tiden om att Blake ska lära sig o gå under den tiden som jag är borta. (Trots att jag o Blake har kommit överrens om att han inte får ta sina första steg utan att jag är där ^^) Så eftersom han börjat öva allt mer och blivit allt stadigare, så fick han idag sina allra första skor utav mig. Jag var nämligen den som upptäckte hans första tand, o enligt nån tradition så måste denna person ge barnets första skor :) Så idag fick han ett par ursöta svarta Converse!

Nu blir det sängen och nästa gång jag skriver så är jag i San Fransisco! Godnatt!




I mean... how will I be able to not miss this!? 


 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0