Söndag - Welcome home

Det är ju knappt så jag förstår det själv, men jag sitter faktiskt hemma i min soffa hemma i lilla rockneby igen! O allt ser verkligen precis likadant ut. Ingenting har ändrat sig typ :P Det är som om tiden har stått still. Men det känns konstigt men också väldigt skönt att vara hemma igen, trots att det bara är tillfälligt för tre veckor. O det är såklart underbart o få se alla igen!

Igår så fick jag möta mamma, pappa o syster för första gången i Stockholm - Lycka! Vi spenderade dagen i storstaden och på kvällen så gick vi faktiskt på TV-inspelning :) Vi såg TV4s nya lördagsunderhållning Dansfeber, och det var riktigt kul. O det var väldigt kändistätt. Sara fnissade och skämtade om att hon skulle gå på samma toalett som Anna Book och att hon aldrig skulle tvätta rumpan mer, haha. (Jaa, det är typ så låg vår humor är i vår familj)

Idag så bar resan hemåt igen. Så idag så fick jag se mitt lilla rockneby. O ja, det känns ännu mindre nu än vad det gjorde för 13 månader sedan :P Till middagen så gick vi ner till moster med familjs hus, där överraskande nog moster nummer 2 med familj och mormor o morfar väntade. Så härligt o få se dem igen!!! Kusinerna Olle och Svante hade också gjort en egen liten "välkommen hem" skylt till mig, så gulliga. O jag hade en riktigt mysig första kväll hemma igen :)











Kommentarer
bex

ihihihi jag vill med hem!

2010-08-30 15:09:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0