Tisdag - Svenskt begär

Idag var min mor ledig så vi passade på att åka in till stan med moster och två av mina kusiner. Jag fick se det nya modehuset för första gången... måttligt imponerad... och så tog vi en vända på mitt älskade IKEA. Ojoj så svenskt ;) O det är mycket nu som man saknat som man passar på att göra. Mycket gäller mat såklart och idag på Maxi så slängde jag i risifrutti, leverpastej och kalmar korv i varukorgen. Jag fick också avnjuta min första riktiga GB-glass för året :P Imorrn så måste jag även ta en runda till godisbutiken Tokiga Ture och få lite plockgodis och framförallt lakrits!

Men sen så finns det ju vissa saker som jag inte har saknat med Sverige... exempelvis städningen :P Jag har seriöst inte använt en dammsugare eller en dammvippa på 13 månader. Här i Sverige så måste jag ju också packa mina matkassar själv och tanka bilen själv :P Inte finns det drive throughs överallt heller. Gud så slö man hunnit o bli egentligen, haha. Men trots att man bor i bilen o att jag trodde att jag gått upp ett antal kilon, så fick jag på mig alla mina gamla kläder som låg kvar här i Sverige. Så nu kan jag avnjuta mitt lösgodis lite mer ;)

Nehe nu blir det singstar debut med systeryster!



I miss camp Ryan! I promise that I will post the rest of the pictures from my trip soon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0