Tisdag - Uppladdning

Idag så ringde min underbara sötis mamma mig!! Ihh så glad jag blidde! Eller aaa, min första fråga var typ, "vad vill du, vad har hänt?!", hahaha. Jag blir verkligen supernojjig varje gång någon hemifrån ringer mig på min amerikanska telefon. Jag tror varje gång att någon har varit med i en olycka eller att huset brunnit ner eller nått. Men tack o lov så var det bara en liten svensk familj som ville prata med sin dotter som råkat rymma iväg till USA ;)

Min dag har bestått utav packning, packning, packning. Jag är superladdad inför Californien och jag tror jag har det mesta med mig nu :) Väskan är iaf full :P Mamma frågade idag vilka ställen jag kommer besöka, så jag tänkte jag slänger in en liten karta här på resan som jag ska göra. Jag kommer o vara borta mellan den 5 och den 21 augusti, som om det är lite upp o ner med uppdateringarna så vet ni varför :) Men jag ska försöka skriva så mycket som jag bara kan.



Kommentarer
Emma Laurin

Va kul att du stannar sista månaden o reser. Jag är hemma i Sverige igen. Jag börjar plugga om några veckor så jag behövde åka hem o fixa med lägenhet o sånt.

Du kommer att få en helt otrolig resa. Jag gjorde den kortare versionen i mars. LA, Joshua Tree, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Yosemite och San Fran. Så mycket att se och uppleva. Otroligt vackert.

Trevlig resa!

2010-08-04 10:29:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0