Tisdag - Home sweet second home

Det var verkligen underbart o få se mina tre små barn igen när jag kom hem i söndags. Jag saknade dom något otroligt när jag var iväg i California. Man tror inte att mycket kommer o hända med dom på ynka 18 dagar. Men visst gör det det. Min bebis, lille Blakie Blake hann till o med lära sig o gå! Han tog oväntat sina första steg i fredags (japp jag missade det...) och nu så har han bara fortsatt o fortsatt. Han har inte riktigt fått kläm på det än, och går bara fem steg i taget ungefär. Han blir skitglad när han lyckas stå upp själv. Han fnissar och seriöst hoppar upp och ner :P Supersött. Så trots att jag missade de första stegen så är jag glad att jag är hemma här i några dagar o få se honom lära sig. Det är verkligen hur gulligt som helst.

Alla tre barnen var jätteglada när de fick se mig komma hem i söndags. Jag fick hundra kramar utav Shane, samtidigt som Cameron mest hoppade upp och ner o hojtade "E, E, E" hela tiden :P Blake kände igen mig utan problem, o allt har mer eller mindre gått tillbaka till det normala. Min svenska kompis Sanna (som bodde här innan) är även o hälsar på i statena igen, så henne träffade jag igår. Verkligen superkul o få se henne igen!

Nu ska jag återgå till min otroligt roliga sysselsättning - Packning!



Lille Zac Efron som vi kallar honom numera. Eller Justin Beiber, då han har samma frilla som dem :P







Hans nya skor som han fått utav mig.






Kommentarer
bex

hahah han ser faktiskt ut som zac efron ^^,

2010-08-25 15:53:51
mama sweden

Give little Zac a big hug from me!!!

2010-08-25 19:33:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0