Tisdag - Hollywood

Såå... tillbaka till Californien. Mycket tjat om detta, haha. Sorry about that ;)

Vår andra dag i Los Angeles så åkte vi först till Rodeo Drive, den väldigt exklusiva shopping gatan där de flesta utav LAs kändisar shoppar. Det var även där Julia Roberts (försökte) shoppa loss i filmen Pretty Women. Vi såg även hotellet där Roberts och Richard Geres karaktärer bodde :) Väldigt fint hotell, med en väldigt fin toalett, haha.

Vi åkte sedan en sväng i Beverly Hills och genom Hollywood Boulevard. Vi stannade där för o gå längs Hollywoods walk of fame, alltså gatan med alla stjärnor i trottoaren. Det var kul o få se, och vi fick även en skymt utav Hollywood skylten, men det var inte så speciellt som jag hade hoppats på att det skulle vara.




Rodeo Drive






Shopping vid Rodeo Drive



The hotel














Steffi och Michael Jacksons stjärna :)





Dagen efter LA så åkte vi vidare mot San Diego. Några av oss spenderade dagen på Sea World, medan några av oss slappade på stranden istället. Jag höll till på stranden. Väldigt härligt :) Dock så blev jag bränd av en stor brännmanet. Inge kul :P Den var brun och verkligen skitstor och det gjorde ont som ***. Min italienska kompis gick o frågade en utav livvakterna om det var ofarligt, och om det var något vi kunde göra mot det eller så. O när han kom tillbaka så sprang han mot mig o tjejerna som var kvar på stranden. Så då trodde vi att jag var lite lätt döende eller nått, haha. Men det gick bra och jag överlevde jue ;)

På kvällen i San diego så gick vi hela högen ut o åt på Hard Rock Cafe. Väldigt trevligt!

















Efter San Diego så bar det av ut i öknen. Det stod seriöst skyltar där det stod "No Service the next 100 miles", så vi var verkligen ute mitt i ingenstans :P Vi åkte till Joshua Tree Park, som är en väldigt annorlunda men fin nationalpark. Där gjorde vi en liten vandring och sedan hade vi en picnic :)


















Så här åkte vi runt hela resan :) Mycket flum blev det i bilen och mycket snack om vilken musik som var bäst :P Loic och Richard sjönga alltid för full hals till låten "Beautiful monster" och den blev tillslut "Camp Ryans" egna sång :P


Kommentarer
Jenny

Haha, kul att dom första bilderna var helt folktomma :P Inte en jävel ute?

2010-08-25 17:44:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0