Fredag - En liten poolkille

Jag o baby Blake har haft en supermysig dag :) Vi var först i parken en sväng, tog en långpromenad och sen när vi kom hem så fick lillkillen bada i poolen. Något som han älskade :) Tror att jag var minst lika blöt som honom efter hans "splashy, splashiii"-attacker. Men kul hade vi det iaf.

Nu ikväll så blir det utgång i New York! Wiiieee! Gud vad jag har saknat att gå ut o dansa, var alldeles för länge sen nu. Så ikväll ska jag, Meike o Tina till Webster Hall som är en populär och väldigt stor klubb i New York. Can't wait!

O här så kommer lite bilder :)



 

 






Kisses!
















Peek-a-boo!







Kommentarer
Anonym

Haha neeej va mysigt ;D miss you

2010-07-04 17:56:58
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0