Lordag - En rod, bla och vit helg

Utgangen igar blev valdigt lyckad :) Massa folk, en helt okej klubb och musiken var bra. Traffade lite udda folk, bade positivt o negativt och vi dansade fram till solen borjade ga upp. Sa jag kan verkligen inte klaga pa min fredagskvall :)

Just nu sitter jag hemma hos Meike, o jag tror att det har tyska skrivbordet gor mig galen snart. Herregud sa forvirrande! Men aaa iaf! Vi ar pa vag ut for o campa! Hor o hapna :P Denna helgen ar 4th of july weekend, sa imorrn sa firar amerikanerna alltsa sin nationaldag, the independens day. Sa vi (Jag, Meike, Gustavo o Mario) ska ivag till nan kompis hus som tydligen har en valdigt stor bakgard, dar ett stort gang nu campar for helgen :P Lite smaudda, men det ska bli kul. Blir troligtvis en svang forbi o kolla pa lite fyrverkerier o annat ikvall eller imorrn ocksa :)

Lovar lite bilder o mer updates efter helgen. Puss o kram!

(Oh, mamma eller pappa kan ni sla en pling till farmor o saga att jag ar saaaa sur pa mig sjalv for att jag missade hennes samtal! Men att jag nu haller hart i mobilen o hoppas att hon ringer snart igen. Tack)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0