Måndag - It is what it is

Idag har jag varit på resväskejakt! Mami o dady tog med sig min stora resväska när de var här hem. Så nu har jag ingen resväska o eftersom det är bara 2 och en halv vecka kvar till California o lite mer än en månad kvar innan jag åker hem, så behövs den där väskan snart! Men det är fasiken inte lätt o hitta den perfekta väskan. Jäkla I-lands problem egentligen men gud så irriterande :P

Nästa problem är ju dock packningen.... jag har panikångest! Vad ska skickas hem nu? Vad ska jag ha kvar här och sedan ta hem i december? O ännu värre - om jag åker till Costa Rica med ett gäng kompisar i november, så behöver jag även ha sommarkläder kvar. Problem, problem, problem ;)

Sent som vanligt, men här kommer några få bilder från min 4th of july weekend då vi var iväg o campade :)



Killarna satte upp tältet...



medan jag o Meike satt o relaxade ;)
















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0