Måndag - 364 dagar

Vår sista dag på beachen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... efter kanske en timme av häng i sanden och lek i vattnet så började väldigt mörka moln kommer över oss. O inom två sekunder så var vi i mitten av ett riktigt åskväder! Väderleksrapporten hade sagt 40% chans för regn, men vi hade hoppats att de där 60% var med oss. Men icke! Det började blåsa som jag vet inte vad och regnet öste verkligen ner. Så vi fick fly till våra bilar och självklart gjorde resterande badgäster det samma. Så vi satt i kö i evigheter för att komma ut från badområdet. Tog typ tre timmar o komma hem :P Men trots att det inte blev som vi hade hoppats på, så blev dagen helt okej iaf :) På vägen hem så stannade jag, Jairo, Angeles o Sergio och åt middag på ett litet matställe som serverade puerto rican food. Yummie!

Idag var det direkt tillbaka till verkligheten och jobb. Min värdpappa är o jobbar i Seattle denna veckan, så idag blev det en lång 12 timmars jobbdag för mig. Gick bra, men nu är jag superseg. Tog en långpromenad med Blake i solen på förmiddagen och nu ikväll blev det ytterligare en workout på gymmet. Så nu ska det bli skönt med sängen :)

Här kommer några bilder från helgen. Mer kommer, men de finns på Meikes kamera så ni kommer få vänta några dagar.




Redo för beach :)




Den lilla överraskningen från min hostdad ;)







Mario



Eftersom Jairo typ springer iväg så fort jag tar fram min systemkamera så är enda utvägen att smygfota ;) Inte lätt o dejta en tjej som är fotogalning, haha.



För o fördriva tiden i väntan på maten så gjorde vi barnpyssel :P















Killarna gick lösa i en godisbutik med massa olika spel :P



Jag o Meike var lagom roade :P



Flum i en butik



Sergio o Jairo på puerto rican matstället :)

(Oh ja, de har GB-glass i USA också, men det heter "Good Humor" här)




Jag o Angeles :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0