Måndag - The party is here

Som vanligt så blir det dåligt med uppdateringar under helgen, men trots att det såg mörkt ut i lördags så blev faktiskt min helg helt okej :)

I lördagskväll så gick jag, min kompis Tina, Jairo (också kallad mr Colombia) och Jairos kusin ut :) Vi åkte först o åt giiiiggaantiska hamburgare på ett ställe som hade massa god mat från Colombia. Vi gick sedan ut o dansade :) Jag var som vanligt minderårig och inte tillåten att dricka, men jag fick komma in iaf. Jairo fick "skriva in mig" då han är 21, och vi fick lämna in våra IDs. Så om jag skulle bli påkommen med att dricka så skulle våra legitimationer skickas till polisen. Jag fick också två självlysande (väldigt fula) orange armband och så målade de två stora svarta kryss på mina händer. De hade verkligen stenkoll och jag kände mig som värsta bebisen :P

I söndags så jobbade jag först på morgonen och sedan så mötte jag upp Jairo igen :) Vi åkte iväg till en utav hans jobbarkompisars hus och kollade på VM-finalen. Jag kände mig lite lätt out of place då jag var den enda tjejen och den enda som inte pratar spanska, men alla var väldigt snälla och Jairo tog bra hand om mig ;) Efter ett tag kom mer folk över, och det blev mer feststämning med salsa musik och massa folk. Jag fick även möta Jairos chef och hans supersöta lilla familj. Vi åkte sedan över till chefen och var vid hans hus under kvällen. Väldigt trevligt!

Idag så har jag varit ledig så det blev shopping med Meike. Behövligt då det var alldeles för länge sedan ;)

Lite sent kanske, men här kommer några av bilderna från förra helgens 4th of July firande!



















Kommentarer
frajda

Hahahahaha! sjukt skoj att dom är så övernojjiga. O tack för gratulationen ;) Måste ses när du kommer hem sen! <3

2010-07-13 20:47:17
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0