Onsdag - Sjukling

Jag vet om att några av er blev nyfikna efter gårdagens inlägg, men jag vill liksom inte avslöja allt för mycket :P Lite privacy ;) Men killen är väldigt snäll och omtänksam iaf, har bott här i USA i ungefär 3 år och han är ett år äldre än mig. O vi hade en jättetrevlig o mysig dag. Vi åkte även hem till honom en sväng o kollade på film efteråt, så jag har till o med träffat hans föräldrar :P Bilder får ni lite senare då vi inte tog några bilder i måndags. Men jag ska få bilderna från stranddagen då han var med av en kompis snarast. Så jag lovar bildbevis snart ;)

Idag så är jag sjukskriven ^^ Har åkt på världens förkylning, men tack o lov så erbjöd sig the grandparents o ta pojkarna idag, så jag har inte behövt jobba så mycket. Att det är 38+ (!!!) ute och närmare omöjligt att inte svettas ihjäl gör inte saken bättre heller. Men istället för o jobba har jag haft tid o sova och prata med en hel del underbara hemifrån <3

I väntan på strandbilderna får ni idag bilderna ifrån fredagens utekväll på Webster Hall i New York! :)




På tåget in.






Jag o Meike med de snyggaste movesen :P



 














Efter ett antal timmar av dansande så hamnade skorna på bordet och vi var redo att åka hem :P






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0